Friday, July 12, 2013

untold story


haish ,nk upload gmba tp gne tablet ni payah la .tkpe2 nnt kalau update gne lappy aku uplaod gmba tu .bangun tidur je ada org send gmba tu dkt aku .niat dia sbb dengki ke main2 ke aku tktau la .tp aku rse gurau je kot .hahahahaha .ayat acah2 suspens mcm gmba tk elok je en ,hohoho .ni gmba kartun je la .jgn double minded sgt k bulan2 puasa ni .hahahaahahahah jkjk

hmmm .we never get what we want .thats the karma .most of my friends said "untung nya jd hami" .and aku tktau apa yg untung nya pun .for me ,kalau kau tktau hidup aku mcm mana better jgn nk ckp aku untung bagai and nk jd mcm aku la .be yourself please .

bukan la nk mengeluh tp thats the fact .im not always get what i want .tp aku yakin yg ALLAH  tu bg apa yg ak perlu, bukan apa yg aku nak .alhamdulillah for everything .hmmm .always cry and cry and cry .hami ,please be strong k .just believe that one find day you'll get the best for you .just wait with prays and patienceness .

No comments:

Post a Comment