Friday, July 12, 2013

TIKL .

TiKL ,which the place i never regret to spent my 2 years life there .tersangat la byk kenangan dkt situ .happy ,stress ,sedih .semua nya ada la .hmm ,miss my bestfriends .time form 4 tk best sbb dpt senior yg mcm pfftt je .ahh malas la nk fikir pasal senior .ni nk cter time form 5 je .tahun paling BEST !!!hahahh

the memoriable memories ,bila aku dpt anugerah seri utama time graduation day .hahahahah .happy gila smpai rse nk loncat2 je ,time tu aku bangga bila parents pun kne naik pentas sama .hmm ,i can see myparents were proud of me and thats the present for them .alhamdulillah .time kne iring jalan dkt tgh2 dewan tu ,sumpah rse mcm vvvvvvip .hahahahaah lol .tp nervous dia tk payah nak ckp la kn ,rse mcm semua bnde tkkne .time tula rse nk pegi toilet ,time tu jgk la rse tudung senget bagai .hahhaha .padahal okay je ,nervous yg lebih .

and aku jd ketua dorm time form 5 .dorm dahlia ,alhamdulillah ,semua dormmates okay and otak pun gila2 ,ting tong mcm aku jgk .and junior pun tkde yg mencapub bagai .hehehe.tp satu je yg buat aku stress .aku tktau la warden aku tu dengki ke apa dgn aku .sbb hari2 kot carik salah aku .dorm kotor la ,kasut tk susun la,cadar tk tegang la .sng cter semua bnde la salah .smpai kan satu malam tu satu dorm kne ddk dkt tapak perhimpunan time prep malam, bwh spotlight lg kot .hahahaha .malu mcm nk sorok muka dlm beg je .tp bila fikir balik ,bkn sng kn nk dpt chance ddk bwh spotlight .hahahahaha lol time tu sempat plak main sepseptomtom .hahhahaha .

then ,kne denda lg .kali ni ketuk ketampi time perhimpunan plak .aduhh ,sumpah malu la .nasib baik semua kenal aku mcm mana so tkde la kne kutuk .fuhh nasib baik .hahahaahhj lol .hmmm ,kenangan yg paling best plak ,dorm aku dpt anugerah dorm terbersih !!ahahahaha .terkejut kan ?time kne panggil ambik hamper tu ,muka blur gila sbb kne denda bgai ,at last dpt dorm terbersih .hahahahaahaha .happy gilax .

one more thing ,aku rindu title "bdk pandai" ,"best student" ,"pelajar dinamik" .hmmm ..dah masuk PASUM ni tkde mkne nya title tu semua .dh la dpt kelas last plak tu dkt sini .hahahaha lol .then ,time lecture plak aku tk faham satu apa pun .nk harap kan aku stay up ,mmg tak la kan .hmmm ,hami .bila la kau nk berubah ?haish .still main2 ,fikir la yg parents dkt rumah nk kau success kn .sooooo ,make them proud of you again !!chaiyokk !heheeheheh

No comments:

Post a Comment