Friday, June 13, 2014

halooo halooo ....

hehehe .entry mengarut2 pun reader almost 30 org .padahal itu baru entry smlm .hmmmm pebende la yg interesting nya baca aku membebel ?hahaha .tulis2 ni sesaja je nk release stress .for fun la kata kan .tk pernah expect pun ada org nk baca .hmmm tkpe la .nak baca ,sila kan .tapi no need nk judge myself based on my writing .

mmg hobby pun bebel2 ni .haha .rasa nya kne jahit mulut ni baru blh stop bebel .hahahahaha .mcm makcik2 en suka bebel ?kahkahkah .tah pape btol .hmmm tapi biar la kan .ble aku senyap ,semua tanya knp .dah ble aku bebel ,nak bising2 plak .sigh ...

haaaa tetiba teringat time aku bising2 dlm kelas time dkt tikl dulu .tetiba zakwan ckp "hami kalau ckp, tgn tu mst gerak sekali" hahahaah .kuajaaa pnya zakwan .dah tgh mengajar ED time tu ,mmg la mulut bising smbil tgn pun kne gerak sekali .haaaa sekali aku ajar ED main cakap je nk buat garis dkt mana ,nk smbung garisan mcm mana .aku tk tunjuk pun dkt kertas tu ,mmg semua mentee aku ternganga tk faham mcm mana nk buat  .sighh . rindu nk buat ED .one of my fav subject .hahaha .aku rasa time dkt tikl dulu ,semua subject aku suka .tapiiiii except BM .ohhh please la ,BM la paling aku tk suka .sbb BM la result aku teruk .hahaha .
paling suka ED sbb tk payah belajar lngsng !if esok exam paper ED ,mlm ni dh merdeka .blh tido2 sembang2 main2 bagai .hahahaha .heaven gler ahh kalau esok tu exam paper ED .aku pun tk blh nk explain asal ED tu sng .dia mcm ble kte tgk gmba dkt kertas tu ,mmg automatic akan jd 3D dlm otak .haaaa tktau la cemana nk explain .tapi aku tk blh terima ble spe ntah prnh kata dkt aku "hami ni imagination dia tahap mcm lelaki ni pehal .mst selalu fikir bukan2"-unknown .ehhhh kuajaaaa tahap cipan dah ni .selamba je ckp mcm tu .tk semesti nya kne selalu fikir bukan2 baru blh imagine mcm mana nk lukis .otak tu mohon jgn sempit sgt .sighhh .tapi yg penting ,rindu nk buat ED .

hmmmm .pening la fikir pasal berat badan ni ...i started having thigh gap ,collar bone and blablabla .mostly pmpuan snggup diet ,workout bagai semata nk dpt thigh gap en ?tapi aku rse tkde la lawa mana pun ada thigh gap ni ,nmpk pelik ada la .hmmm so sespe yg snggup workout hari2 tu ,mohon sedekah sikit your lemak dkt i .hahaha .mak dh bising sbb berat hilang byk sgt .even ayu yg gap 5 tahun dgn aku tu pun lg berat drpd aku .*double triple hard sigh*
kemana menghilang semua lemak2 ni ?wahai lemak .please la stay je diam2 dkt badan ni .tak payah nk hilang2 k .hahahaha .hami dah tk btol ke apa ni .hmmm lantak la .yg penting azam baru ,nk ternak lemak2 ni balik before raya .fighting hami !!! hahahaha .

see ,masyaAllah byk nya dh mengarut .rse nya td mcm tkde bnde nk tulis tau ,tapi ble dh start menaip ,tgn ni mcm tk blh nk stop plak .hahahaha .hami hami *geleng kepala* hmmm nsib la echot dpt mkwe mcm ni en .mohon terima seada nya .hahahahaha .k dh stop merepek .kbye

No comments:

Post a Comment