Tuesday, May 13, 2014

what a day

assalamualaikum :)

hmmm 1st day keje after cuti smlm .hahahaha .acah2 la 1st day sgt kan .puihhhh ,poyo je lebih .padahal dh 12 hari keje .WHAT ?!12 hari ???rse mcm kjp je mse berlalu .almost 2weeks rupa nya dh keje dkt sini .hmmmm ,kejap la sgt kn masa berlalu *muka annoyed* .ddk tercongok sensorg dkt kedai ni ,seminit pun aku rse sejam ,apa tah yg 'skjp nya mse berlalu' tu .hahahahha .k dh start dh ayat keling nya .hmmm mohon faham kn sndiri la ye .hahaha

smlm cuti ,act plan nya nk pegi beli laptop .duit pun ayah dh bagi .TAPIIIII ,i dh janji nk pegi tgk spiderman dgn echot .when i ask mom's permission nk jpe echot ,mak pun dgn sng hati nya bg pegi .yeayyyy *loncat2* .happy nya lahaiii .ahaks .hahaah k stop being gedik hami .limit limit !hohoho .
pegi tgk movie dkt citta mall .takde org lngsng .i repeat k ,TAKDE ORG LNGSNG !! hall movie tu kteorg dua je .hmmm ada la 2 3 couple lain ,tp semua nya ddk jauh2 drpd kteorg .lane yg kteorg ddk tu ,ada aku dgn echot je .hmmmm dah blh baring2 dh sbb kerusi nya best ,tmpt letak tgn tu blh tarik naik atas .hahahaha .hmmmm if only if cter tu bosan ,aku rse dh boleh baring and tido kot .luckily cter nya BEST !but sad ending sbb gwen stacy tu mati ..huwahhhhh *cries a river* .menitik la jgk air mata ble part dia mati tu .hmmmm .hahahaah
hmmm .thanks my love for yesterday :) u really make my day .love you *flying kiss*hehehehe .

hmmmm ,hari ni as usual ,bkak kedai sndiri .pastu tgh lepak sensorg ,ada sorg makcik ni dtg .suspicious gler ,pastu siap hulur tgn nk salam bagai .aku dh awkward ,nk balas salam dia ke tak .hmmm takut la jgk kn sbb sensorg pastu kalau jd apa2 bkn nya ada org nk tlg .thennnnnn ,nasib baik sgt2 la abg yg nk btol kn lampu kedai ni dtg .makcik tu pun blah .fuhhhhh ,alhamdulillah .hmmm ada hikmah nya jgk la lampu ni sllu rosak kan .hahahaha .
hmmm mohon la sgt2 yg makcik tu tk dtg lg .seram la aku dgn makcik tu .hmmmmm .

keje aku tercongok sensorg dkt sini : main game ,bce novel ,baring ,tido jap, tgk youtube ,movie and repeat .lifeless gler kan ????aku rse blh gler kot .haishhhh .hmmm tapi bersyukur la sbb bos kedai ni mcm tk heran pun aku nk buat apa ,janji aku jge kedai dia elok2 .mlm td bce bdk2 ni merungut dkt wassep grup yg menager memasing perangai mcm haremmm .so alhamdulillah aku dpt bos yg baik jenis tk kisah pastu keje pun mcm tk keje je .hahaha .
tapi bngun pagi td ,bce wassep tu .mcm menyirap jgk la .hmmm pagi2 dh hilang mood .such a good way to start a day .*fake smile* hmmmm .reason ?sbb "cuci mata dkt hami je la" ehhh excuse me .aku ni semata2 utk cuci mata je ke ?! hmmmm ,dah la malas nk ckp .sakit hati pun ada jgk .campak phone .terus pegi mndi .after mandi ,tgk2 phone dh ada atas lantai dgn cover blkg tercabut nya ,battery tertanggal nya .hmmmm ,kuat jgk la aku baling phone tu .hahahaah .bengong pnya hami .pepagi dh mood tk btol .*sigh* time hormon tk betol ni ,mohon la jgn carik pasal . *double sigh*

k la ,dh penat membebel .lain kali plak buang masa dkt sini .kbye assalamuaalaikum :)

No comments:

Post a Comment