Thursday, May 22, 2014

Bebel tk hbis2

Zzzzz susah nk taip sbb kuku panjang .haihhh .seems esok jumaat ,so kte potong kuku esok jela eh ..sunnah kan potong kuku hari jumaat .correct me if im wrong .hehehe .

Pagi td bngun2 tido ,posmen dtg hntr parcel . Zzzzz awal gler pakcik ni dtg rumah org .hahaha .act aku yg bngun lmbat ,pastu nk salah kn pakcik tu hntr awal2 pagi .kambing btol hami .hehehe .kan tk mandi lg ,yela baru je keluar bilik dh pakcik tu bg salam .hmmm mak la jd mangsa kne sign kn .hohoho .excited sbb nk tgk baju tu .tp ble bkak .tettttttttt .......tk berkenan lngsng !menyesal k beli .after ni mmg tkkn beli online dh .serioustalk !dalam gmba lawa ,tp ble dpn mata ,tk lawa punn .dusta btol gmba2 tu semua . *sigh* tk faham dgn org yg suka sgt online shopping ni .hmmm mybe diaorg beli yg btol2 cntik kot .perhaps .

2 hari tk sentuh nasi or mknn lngsng .pastu td maghrib gastrik .haaaaa padan muka *thumbs up* !sendiri carik penyakit kan ,spe suruh tknk makan .tnggung la gastrik sensorg dkt kedai tu .hmmmm ,dh gastrik baru la nk pkse makan .sumbat je mknn dlm mulut even tkde selera pun .tapi setakat 2 3 suap je .haihhhhh ,pelik ni pelik .knp tkde selera mkn teruk sgt smpai tgk mknn pun feelingless .

Td sempat la gossip2 dgn uncle kedai sebelah .hahaha .uncle tu kata keje elok2 sbb tuan kedai yg aku keje ni mulut mcm longkang sikit ,puaka lebihh .((ni ayat sebijik yg uncle tu kata dkt aku ehh ,bkn nya aku pndai2 ckp cenggini)) hmmm terkejut sgt2 la kan ble uncle tu ckp mcm tu .sbb before ni akak tu okay je dgn aku .tapi tktau la kan ,bru sebulan keje .hmmm harap je sebulan keje tp jpe boss blh kira brp minit je .tk smpai la sejam ,dia dtg kedai ambik duit ,tnya aku dh mkn ke blm pastu blah .tkde la garang pun aku tgk .just gaya ckp and bahasa dia tu mcm kerek sikit la .tp okay jela bg aku .hmmm hmmm no comment la .

Then td off phone kjp sbb nk tenang kn diri .hahahaha .sakai hami ,pe kaitan tenang kn diri dgn off phone ?! Zzzzz lantak laaa .hmm hmmm .on je phone penuh noti ws .memasing busy tnya nk buat baju raya cemana .and ble part aku ,mmg demand hbis ! "I dress tgn dia pnjg ada lace ,pastu ada button pastu ...pastu ... pastu .. and pastu ... " .Hahahah .demand kemain .nk buat baju raya ke baju khwin hami oiii ?!! Hmmm dh diaorg tnya nk baju cemana kan ,mst la demand .hehehe

Esok jumaat pastu sabtu pastu ahad pastu .... ISNIN !!!!!yeayyyy !excited k nk jpe dahlians kesayangan .hehehe . :) dkt ws grup siap ckp "jgn pakai lawa2 ,korg dh la semua lawa hot ,insecure k keliling bdk2 lawa" .hahahahah sakai tahap asdfghjkl btol .hahahaha .tp normal la ,pmpuan dgn "insecure" dia mana prnh habis .aku pun insecure sgt2 dgn ..... k tukar topik .hahaha

Laaa pnjg nya bebel .hehehe tk perasan plak .hmmm biasa la ,kalau dh seronok membebel mana blh stop .semua org tegur yg aku suka bebel .hmmmm after ni kne limit la .hami !!behave k ,jgn nk bebel sgt !!! K dh tknk ckp pape lg ,bye2 .

Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment