Tuesday, December 24, 2013

sorry .yes ,i am sorry

hmmm ,malam td dia tnya aku "awak ada tk puas hati dgn saya ke ?"k ,aku dh agak dia nk tnya pasal tu ble dia tarik aku dduk atas katil .aku dh tak marah langsung pun pasal ampaian tu .so ,aku and dia dh mintak maaf and now we're 0-0 .alhamdulillah la ,bnde dh settle kn .aku dh tk marah pun dia sbb ble dia say sorry tu ,she has right to be forgiven .and aku pun rse bersalah jgk sbb kutuk dia dkt sini .tu mmg salah aku ,admit la my fault and my bad .hmm ,im sorry .aku mmg marah and kalau aku marah ,aku tk smpai hati nk confess ,tapi aku marah tu skjp je .after that ,aku dh okay je pasal ampaian tu .malam td ,time dia kata ,sorry semua sbb gne ampaian tu ,aku rse bersalah gler ,knp la aku snggup tulis mcm tu dkt sini en .haih ,my bad .

TAPI yg paling aku tk puas hati sgt ,ble aku tnya mana tau blog aku .dia kata dr classmate dia ,and aku tk knal pun classsmate dia tu .amboi, stalker habis la classmate dia tu ,smpai kan blog aku pun dia tau .aku rse org yg tau blog aku tu, spe yg ada twitter aku je .honestly ,for me ,blog aku so suka hati aku la tulis apa pun kan .and sespe yg dh baca tu ,senyap2 jela ,perlu ke jd mulut longkang nk report dkt semua org ?
memang la ,kau boleh kata "kalau tknk org tau ,spe suruh tulis dkt sini?" tapi kau kne ingt ,blog ni sesuka hati je nk tulis apa pun .and ble dh baca ,jgn la jd kepoh nk heboh dkt semua org !
sekarang ni ,aku dh tk marah and bengang dgn roommate aku ,just aku bengang gler nk mampos dgn classmate dia tu yg acah2 baik nk jd reporter plak .weh ,kalau kau dh baca blog aku ,simpan2 la ,tk payah nk bermulut kepoh sgt .eee ,panas je hati aku ni ble fikir classmate dia tu .haih ...

okay ,aim tulis entry ni sbb nk mntak maaf dkt roommate aku sbb terkutuk dia dkt entry aku yg lepas .well ,time tu aku tgh marah .ble aku baca balik entry aku tu ,perghhh sentap habis kot kalau aku jd roommate aku tu .mcm mana aku boleh tulis ayat macam tu ?sumpah makan dalam kot .haih ,hami hami .tula ,lain kali kalau tgh marah ,avoid pegang lappy or phone bagai k .hohoho .belajar drpd kesilapan la ye .soooo sorry k .hmmmm .

1 comment: