Sunday, August 11, 2013

Safely arrived

Alhamdulillah .safely arrived :))almost seminggu tinggal kan PASUM .hahahahaha lol .acah2 balik awal sbb nk study ,but at last ended up with bersembang je .hohohoho .please la ,i want catalyst !!!urghh ,stress la mcm ni .

Nk melahap ,tkde makanan plak .cafe tutup smpai hari selasa .pffftt ,mmg kebulur la woii .dgn maggi nya aku lupa beli .haish .smpai2 je ,i got text from someone .he said "you ,i nk masuk minang you after kte graduate" .and i was like ..............WHAT ?!!!!! minang ?!dh gler apa mamat ni ?!

Aku anggap dia classmate jela woii .aduhhh ,ni la padah kalau over friendly sgt .semua org aku layan peramah sgt smpai kn ada yg salah anggap yg aku suka dia .haish .after this ,i think i must and have to limit .k hami ,limit .hahahahahaha .

Dgn stress nk midsem lusa nya lg .and baru tau yg tmpt ddk dlm examhall ikut no matrix .kfine ,comfirm ah aku jauh gler drpd dia .hmmm ,untung la wan sbb ddk depan ke blkg dia ,im not sure la .sooooo wan .take care of him k ,ni amanah !hahahahahaha lol .

K hami .lets study .focus focus !!TAPI mcm mana nk focus kalau bdk lelaki bergembira main mercun ?!eee ,bising betul la diaorg ni .even ramai tk balik kk12 lg tp bdk lelaki ni buat bising mengalah kan semua dh balik .kecoh !!urghhh ,rse mcm nk jerit je dr bilik suruh diam .tp nnt mencapub la plak ,haish ,sabar jela .

No comments:

Post a Comment