Saturday, August 10, 2013

Off to subang

Raya ke-3 dh nk balik subang .apakk tk fun nya raya tahun ni .haish ,tp happy sikit la .sbb comfirm la line intrnet dh back to normal right .hohoho .baru la blh post entry2 yg aku tulis time dkt kg .heheheheeh .

Rmh abg opie dh cantik !!!wow wow ,dh mcm chalet tepi laut je .rumah aku entah ble la nk siap .rasa nya raya tahun depan kot baru beraya rumah baru .hahahahaha .tkpe2 ,nnt kalau rmh baru tu dh siap ,aku jmput la kwn2 aku buat pyjamas party yoww .hahahahaha jkjk .

Smpai je rumah ,masuk bilik .taadaaaa .tersergam indah buku2 and tuto bersepah atas katil .pfftt .baru la rasa seram sejuk sbb tk study pape lg woi !!acah2 bijak pandai je nk midsem tk study lngsng .apa kau ingt ni test cap ayam ke hami oii ?!hailaaa ...

Esok dh nk balik UM .eeeee ,apa nk jd dgn aku ni ?!hmm ,menyesal pun tkde gne hami .aku tnya choin ,zul and hazim .semua nya balik isnin .perghh ,beraya sakan betul .apa diaorg tk ingt ke selasa tu midsem ?haish ,bdk pndai blh la rilex2 tk study en .aku ni hah ,tk berapa nk pndai .so kne la balik awal .ble dh ddk UM tu ,blh la jgk study sikit2 sbb cuak tgk member lain study .hahahahaha

Esok nk balik tp baju tk basuh lg ,brg tk packing .eee ,apa serabut sgt hidup aku skrg ni .tk teratur !!stress la mcm ni .huhh .fuhh fuhh ,sabar sabar .bnde2 tu blh settle jp lg .rumah setakat dua tiga tapak je dr UM tu kan ,so chill la .hahahaha

Hah ,ayah mmg comfirm tk bg permission bwk kete time midsem ni .hmm ,sokay la ayah .tkpe ,kte jalan kaki je ye pegi exam hall tu .hohohoho .alasan ayah ,sama je . "Jalan la sama2 dgn crush awak tu" .eeeeeeeeee ,kecik besar kecik besar je aku tgk ayah ni tau .jgn la gurau senda part2 sensitif .geram ni geram .hahahahhaaah lol .

Bergelak sakan dlm kete td sbb mak and ayah cter pengalaman bercinta zaman sek masing2 .hahahaha .mak kata ,time dulu2 dh bangga giler la kalau pkwe ada motor kapcai .HAHAHAHAHAAH .putus urat kentut aku la asyik gelak je .hahahaha jkjk .semua nya gara2 ckp pasal nk bwk kete time midsem then ayah plak bertanya asal usul mcm mana aku blh tersuka dkt si tuttttttttttttt tu (hhaha .tk blh sebut nama dkt public ni) pastu melalut la mengarut kisah cinta masing2 .hahahahahhaah

Adik2 aku yg kecik2 tu semua nya buat muka blurr je .pastu ada ke patut diaorg kutuk crush aku .eee ,panas je hati aku .mmg kne backhand la kn sorg2 tu .hahahahah .best la share cerita dgn family .fun gler .tetiba dh smpai rumah .eh ,cepat nya masa berlalu .gelak2 punya pasal ,tk sedar pun dh smpai .hahahaha .acah2 kg tu mcm la jauh sgt .padahal sejam je pun .

Hmm ,kesian kn dkt aku .semua tmpt dekat2 .tkde chance pun nk jd musafir bagai ni .hahahahahah lol .hmm ,tkpe2 .nnt degree kn plan nk smbung dkt UTM skudai .hah ,time tu jd la aku musafir yg merantau .nnt balik raya naik bus .hohoho ,tk sabar nya .hahahahaha .

No comments:

Post a Comment