Wednesday, August 7, 2013

Malam raya

Happy eid uolls !!!!hahahahahahah .1st of all ,maaf zahir batin to all my family ,dearest friends and people around me .hahahahaha .esok raya woii .tp no feeling excited at all .huhuhuhu

Mlm semalam mimpi dia .entah apa jadah nya lahai ,aku blh mimpi dia .rindu ??eeee ,yeks .nauzubillah la .mntk dijuahkn la nk rindu2 bagai ni .hahahahahaah lol .bngun tidur ,mood dh upside down .hailaa ,tkde org lain ke nk masuk mimpi aku ? -,-"

Ahh ,go die la dgn mimpi tu .mainan tidur je kan .soooo g lantak .malas nk fikir .hahahahahaha .hmm ,nk cter pasal malam raya .hahaha .tragedi malam raya .....

Jeng jeng jeng ....ahaks lol .

Setiap tahun ,malam raya mst ada dkt kg .tp tahun ni ,TAK !!!aku balik kg ,pagi raya .ohh ,so sad life .pity me .ada satu tahun tu ,entah tahun ble .aku pun dh lupa .punya la happy sakan iron baju raya ,at last baju terbakar .perghhh ,baju raya kot and its MALAM RAYA !mmg sedih yg teramat la .sadis giler .hmm ,tp bkn baju raya aku la .tu baju raya cousin aku .pity her .hahahahah lol

And tahun ble entah lg ,malam raya la nk terpijak jarum bagai .kaki luka tk blh berjalan .kesian nya lahai cousin aku tu .bad luck apa entah .ehh ,bukan bukan .dugaan apa laa kan .hmm .macam2 bnde jd .hahahaha lol

Tahun ni ,entah apa yg jd .esok balik kg ,aku nk tanya .ada tk bad thing happen this night .hahahaha ,bengong .hami is bengong .hahahahahahaaha jkjk .

Hmm ,hazim demam .alolo ..kesian nya bdk tu .esok raya ,tp demam .hari tu time aku demam ,tknk join sekali .kalau tk ,blh sama2 skip kelas .ni tak ,malam raya la nk demam bagai .haish ,mcm mana la bdk tu nk beraya esok .hohohoho

Hah ,malam raya kan .so byk la wishes raya yg aku dpt .tp sorg je yg tk wish aku lg .AIMAN  !kurang asam punya member .ni yg nk touching ni ,member sendiri tk wish raya .hmm ,sokay hami .dia busy kejar ayam nk sembelih buat rendang la tu agak nya .hahahahahah

Org lain ,aku wish gne line ,wassep and twitter je .sbb free en ,krdt pun tkde la byk sgt .hahahahah .tp he is the one and only aku wish gne msg .see ,betapa special nya dia .punya pnjg la aku taip ,tp at last dia reply "selamat hari raya jgk!" JE !!k fine .

Hish ,hami .bersyukur k dia reply .cer kalau dia tk reply ,hah kn lg sentap tu .bersyukur hami bersyukur !hmm ,alhamdulillah .hohoho .hmm ,esok balik kg .ddk dlm kete dgn baju penuh manik2 nya tu .and comfirm2 kne dukung hariz nnt .pfftt .serious rimas ah nnt .kang aku pakai simple2 ,kne bebel plak .

So hami ,get ready k for tomorrow .berjalan sakan .and comfirm2 akan stress punya .hmm ,lets have enough sleep .hah ,lupa plak nk cter .hahahahah lol .jerawat plak la tumbuh time2 mcm ni .perghhhhh ,sakit hati la woii .tp chill hami ,nasib baik blh tutup dgn tudung .hohoho .hooray hooray .kbye .xoxo

No comments:

Post a Comment