Tuesday, August 27, 2013

Haish ................ *sigh

Eeee rasa bangang nya .malu pun ada gak pasal entry aku mlm semalam .marah punya pasal ,cakap pun main lepas je .tkde tapis langsung !!ya ALLAH ,teruk nya .tula ,lain kali .kalau tgh marah ,jgn buat apa2 .senyap je .hmmm .hopefully ,tkde la org baca bnde tu .nk delete ,tp ni blog aku .lantak la kan .dh mmg dkt blog la nk mengarut mcm2 ,merepek ,meraban semua nya kan .hmm hmm .blog ni ala2 mcm diary la .tp tkde la semua bnde aku nk tulis .hari ni mkn apa ,buat apa ,mandi pukul brp ,pakai baju apa bagai tu .itu aku rasa mcm dh over sgt la plak .hahahah .just bnde yg significant jela aku tulis .heheheheh .

Hari ni rasa tenang sikit .dh tk fikir pasal semalam .tidur pukul 3 kot semalam ,aku tktau aku buat apa .baring2 ,tk boleh tidur .then aku tk sedar the exact time aku tidur .yg aku sedar ,subuh tu aku bangun .tangan aku lenguh gilerrr !!!salah tidur kot malam td .haish ,mcm2 masalah la .ish3 ...

Then malam td aku mimpi pelik2 la .hish ,tk lena langsung tidur .terganggu tau tk !huhh .hmm ,sedih betul la ,ingt kn time tidur dapat la rehat ,tp tak .tidur buat aku lg penat .tula hami .lain kali nk tidur tu ,tenang kn dulu diri .jgn nk fikir mcm2 .jgn asyik nk marah je ,jgn nk fikir negatif je .hah ,byk plak jangan nya .hahahahaah lol .

Trolololo .ada rumor kata this week dpt KPT .holla holla .hahahahah .lg sebulan nk final sem ,baru dpt KPT .bengong betul .haish .lembap betul management pasum ni .dh la kad matrix pun tk dpt lg .aku tk faham betul la .kata je UM ni gah bagai .hmm ,bg aku tk pun .semua bnde nk lembap .dh la cuti umum pun ,kteorg tk cuti .setakat cuti raya seminggu je pun ,and cuti weekend .yg lain ,semua tk cuti .haish .sedih ,sadis betul la student pasum ni .terseksa jiwa ,mental ,fizikal semua la .lagi2 ble part lif rosak tu .perghh ,nk kne turun naik tangga dr floor 9 ni .penat dia tk payah nk ckp la kan .rasa mcm nk carut2 je .tp sabar k sabar ,dugaan menuntut ilmu semua ni .heheheheeh lol .

No comments:

Post a Comment