Wednesday, August 28, 2013

Bad day

Well ,you know what .today is wednesday ,soooooooo ....ada lab chemist !huhh .ingt kn exp senang ,tkde la stress2 kn .tp bnde lain plak jd .haish .apa la malang nya nasib aku sejak ddk sebelah amir ni .hmm ,next week aku nk pindah tmpt la .HAHAHHAHA jkjk .masuk2 je lab ,kne ambik delivery tube dlm kotak .aku dgn yakin nya masuk kn la tgn dlm kotak tu .angkat2 tangan ,delivery tube tu dh melekat dkt jari aku .yg aku pun entah knp blurr sgt time tu ,pegi tarik .laaa rupa nya delivery tube tu pecah ke ,dh tercucuk dkt jari aku .ble aku cabut kaca tu ,mmg darah memancut la .huhh .tp time tu tk sakit ,so aku mcm rilex jela even darah dh menitik2 dkt meja .hohoho .acah2 kuat je en .

Aku chill je .org lain yg kelam kabut pehal .rilex la ,bukan jari aku putus pun ,just darah tu hah yg tk reti stop keluar .hahahah .amir ,mior cuak giler la ble tgk jari aku .acah2 nk jd kawan yg caring la ?hohohoho lol .rilex la brader .hazim plak ,baru aku tau mamat sorg ni penakut darah .HHAHAAHAHAHAHA .lawak je .

Ble buat exp plak ,haish menguji kesabaran betul .byk kali buat ,still air tu naik dlm boiling tube .aku dgn amir dh nk give up kot ,tp nasib baik kali ke-5 tu jd .fuhh alhamdulillah .dh la jari terendam je dlm air .sakit dia tk payah nk ckp la kn .aku dh rasa nk nangis je tahan sakit .huhh .dugaan betul la .next week kne buat exp yg susah tu plak .aku tktau la betapa rushing nya next week .tk dpt aku bayang kn apa akan jd nnt .so we wait and see .hmmm hmmm .....

Guess what .hari ni aku tk ckp pun dgn dia .hohohoho .eh ,ada la ckp .tp sekali je ,itu pun just tnya dh siap exp ke belum .dia dh berubah !hahahaha lol .anis kata dia buat inference and lab report sendiri !tk tiru okay ,padahal org lain semua copy and paste je .no wonder la aku tgk org lain semua dh siap ,dia still menulis .hmmm ,alhamdulillah la kalau dia dh berubah .hehehehe .

No comments:

Post a Comment