Sunday, July 14, 2013

Sunday ..

Eh ,dh ahad rupa nya .malam ni dh kne balik PASUM .hmmm ..dr pagi smpai la skrg ,baru balik drpd shopping baju raya .yeyyy ,dh ada baju raya .dua pasang je tahun ni sbb tknk membazir mcm tahun2 sebelum ni .lg pun ,kalau beli byk2 bukan nya aku pakai pun .kan still study and tkkn la aku nk pegi kelas tu nk pakai baju glamor2 kan .kang ada plak kne cop pmpuan gedik plak .hahahahaha lol

Pegi kelas kne pakai simple2 je .yela ,aku pegi kelas tu nk study bukan nya nk ngorat org pun .hahahahah jkjk .theme baju raya thn ni :MERAH !!! ahaks .dh la merah ,my favourite colour .excited betul aku pilih baju td .hahahaha .then ,baju utk 2nd day raya ,colour grey .raya tahun ni baju semua nk manik penuh2 .hish rimas la aku pakai .tp tkpe la demi mak kn .lgpun bukan duit aku yg keluar beli baju raya tu ,so terima jela kan .hahahahaha

And ...aku excited gila tahun ni sbb ni 1st time raya ada adik LELAKI !!!hohoho .maklum la ,tk pernah ada adik-beradik lelaki en .so time pilih baju melayu td ,aku terover excited plak .hahaha .semua aku nk suruh baby tu try .smpai melalak budak tu .hahahaha .

Td ada sorg uncle ni ,tertengok2 time aku drive .aku pun pelik ,padahal aku bwk kete biasa je .then aku ckp la dkt mak "uncle ni pehal usha2 kte ,nk ngorat apa" ,terus adik aku gelak .kuang asam betul .hahahahah lol .

Sambil drive tu ,aku cter la pasal crush aku dkt mak .hohoho .mak pun layan je .siap nk tgk gmba bagai .mak yg excited dgr cter aku .hahahahaha .hmm ,bersyukur aku dpt mak sporting mcm ni .semua bnde blh share sama2 .hehehe .alhamdulillah .and one more thing ,mak pun ckp muka kteorg nk dekat sama !!! OMG ,happy gler aku .hahahahahaha jkjk .

No comments:

Post a Comment